پرش لینک ها

بروشور تبلیغاتی چیست؟

چاپ بروشور و بازاریابی محصولات

چاپ بروشور یک روش تبلیغاتی مؤثر است که به‌منظور معرفی خدمات و محصولات صورت می‌گیرد.با چاپ اختصاصی بروشور می‌توانید گامی مؤثر در جهت بازاریابی و رونق دهی به کسب‌وکار خود بردارید.درنهایت این اقدام هوشمندانه به تشویق مشتری و افزایش اطلاعات او پیرامون خدمات شما می‌انجامد.برای اطلاع از مراحل چاپ و طراحی بروشور در چاپخانه هدف با ما همراه باشید.

یک تکنیک قدیمی به شمار می‌رود؛ اما اثرگذاری آن هنوز هم به قوت قبل باقی است. به جرأت می‌توان گفت اغلب مردم بروشورهای چندصفحه‌ای را دیده و لمس کرده‌اند.لذا قالب و فرمت یک بروشور برای عموم مردم شناخته‌شده است.

این کتابچه‌های کوچک حاوی اطلاعات مفید و دقیق پیرامون کسب‌وکار و یا توضیح درباره عملکرد محصولات مختلف است.قطعا عموم بروشورها ورق‌های A۴ است که به شکل‌های مختلف تا می‌خورد.بروشورهای شیک و لوکس عموماً از ورق‌های گلاسه و بروشورهای عادی از ورق‌های کاغذی ساخته می‌شوند.به خاطر داشته باشید انتخاب نوع ورق و تعداد آن در قیمت چاپ بروشور تأثیرگذار خواهد بود.

چاپ بروشور

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در پیشرفت قالب بروشورها نیز تأثیرگذار بوده است.طوری که طراحی و چاپ بروشور را از شکل ساده و معمول گذشته خارج ساخته و به چاشنی خلاقیت آغشته کرده است.امروزه اغلب بروشورها به کمک ایده و روش‌های خلاقانه طراحی می‌شوند تا بیشترین بازخورد را ایجاد کنند.

هرقدر میزان خلاقیت طراح در خلق یک بروشور تبلیغاتی بیشتر باشد،میزان ماندگاری آن در ذهن مخاطب بیشتر خواهد بود. برای طراحی یک بروشور خوب لازم است ایده‌های خلاقانه را به شکلی پیاده نمود که همزمان بتوان اطلاعات جامع و مفیدی در اختیار مشتریان قرارداد.اساساً مشخصات یک بروشور خوب و باکیفیت شامل موارد زیر می‌شود:

۱.یک بروشور خوب دارای یک معرفی‌نامه کلی و جامع است.

۲.به خوبی از پس معرفی محصول و خدمات شرکت بر می‌آید.

۳.دارای تصاویر اختصاصی و باکیفیت است.

۴.دارای طرحی خاص و جذاب است.

۵.در طرح کلی آن،یک هارمونی رنگی زیبا به چشم می‌خورد.

مزیت استفاده از بروشور

چاپ بروشور به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی ارزان‌قیمت،مزایای بسیاری در بردارد.مهم‌تر از همه اینکه مخاطب هدف این تکنیک بازاریابی گسترده است.چراکه بروشورها مورداستفاده عموم مردم قرارگرفته و محدود به قشر خاصی نمی‌شوند.سایر مزایا را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • مقرون‌به‌صرفه است

هیچ‌کدام از ابزارهای تبلیغاتی به‌اندازه بروشور ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه نیستند.هزینه‌ای که برای این سند کوچک و جمع جور پرداخت می‌کنید،بسیار کمتر از دستاوردهای آن است.با انتخاب تیراژ مناسب می‌توانید در پرداخت هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

برخی شرکت‌های چاپ و طراحی بروشور باوجود دستگاه‌های پیشرفته دارای قیمت مناسب در تیراژ بالا هستند. برای چاپ بروشور در تیراژ بالا،می‌توانید از خدمات این قبیل شرکت‌ها استفاده کنید.همچنین می‌توانید کیفیت چاپ،کیفیت ورق‌ها و تعداد آن را در تناسب با بودجه خودتنظیم کنید.

طراحی و چاپ بروشور

  • به کسب‌وکار شما اعتبار می‌بخشد

اساساً عموم شرکت‌های معتبر و بالا رتبه دارای بروشورهای تبلیغاتی متعددی هستند.این دسته از شرکت‌ها به چاپ بروشور به چشم یک ابزار تبلیغاتی هوشمند و مفید نگاه می‌کنند.یک بروشور خلاقانه و مفید می‌تواند به بهترین شکل ممکن اهداف شرکت و همچنین خدمات آن را معرفی کند.ازاین‌رو به کسب‌وکار شما اعتبار بخشیده و بر ذهن مخاطب هدف تأثیر مثبت بگذارد.

  • دارای سیستم توزیع آسان است

برخلاف سایر ابزارهای تبلیغاتی،توزیع بروشور ساده و بدون دردسر است.شما می‌توانید بروشورهای تبلیغاتی خود را در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های معتبر قرار دهید و از این طریق آن را به‌دست مشتریان برسانید. 

  • امکان سفارش دهی به شکل آنلاین

برای چاپ و طراحی بروشور نیاز به مراجعه حضوری نخواهید داشت.خوشبختانه امکان چاپ بروشور آنلاین فراهم‌شده است. شما می‌توانید با تعیین اهداف و بودجه خود اقدام به سفارش یک بروشور اختصاصی کنید.در شرکت … امکان ارسال به تهران و شهرستان‌ها وجود دارد.ازاین‌رو هیچ دغدغه از بابت سفارش چاپ و طراحی نخواهید داشت.

طراحی وچاپ بروشور

انواع مختلف بروشورها

هدف از طراحی چاپ بروشور در کسب‌وکارهای مختلف متفاوت است.بر همین اساس انواع مختلفی از بروشورها شکل‌گرفته‌اند تا بتوانند نیاز صاحبان مشاغل را برطرف کنند.در یک نگاه کلی می‌توان انواع مختلف بروشور را در دسته‌بندی زیر جای داد:

۱.بروشور فرمی: این دسته از بروشورها برای کسب‌وکارهایی که نیاز به توضیحات اجمالی دارند مناسب است.اغلب مردم بروشورهای فرمی را به جهت بالا بودن تعداد صفحات با کاتالوگ اشتباه می‌گیرند

2.بروشور آکاردئونی: شکل ساده‌ای از بروشورهای تبلیغاتی است که بر روی برگه A۴ چاپ‌شده و سپس به ۳ قسمت مختلف تا می‌خورد. این دسته از بروشورها با عناوینی همچون بروشور لتی یا آکاردئونی شناخته‌شده و برای ارائه توضیحات خلاصه‌وار استفاده می‌شود.

سخن پایانی

استفاده از بروشور به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر و ارزان‌قیمت،سال‌هاست که رواج دارد.این ابزار تبلیغاتی قادر است با ارائه توضیحات کامل پیرامون خدمات و محصولات،به کسب‌وکار شما اعتبار و رونق ببخشید.برای چاپ بروشور تهران و یا شهرستان هیچ دردسری نخواهید داشت.شما می‌توانید در مجتمع چاپ و صحافی هدف به شکل چاپ بروشورآنلاین اقدام به سفارش بروشور در تیراژهای مختلف کنید.

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.