پرش لینک ها

طراحی

طراحی یک ایده و خلاقیت است که برای ارائه یک طراحی حرفه‌ای به مشتری ابتدا باید هدف مشتری را خوب شناسایی کنید. انتظارات مشتری را خوب بشناسید تا بتوانید یک طراحی خوب و عالی داشته باشید.

و اما یک سؤال اساسی:

در ارائه یک طراحی خوب، رعایت چه اصولی موردنیاز است؟

  •  سلسله‌مراتب:

رعایت سلسله‌مراتب بخش مهمی از یک طراحی خوب است.

  •  تراز بندی:

تراز بندی به نحوه تراز شدن متن یا عناصر گرافیکی در یک صفحه اشاره دارد.

  •  تأکید کردن:

تأکید بخشی از یک طراحی خوب است که چشم ببینده را به خود جلب می‌کند.

  • تنوع:

ایجاد تنوع در طراحی، طراح شمارا زنده نگه می‌دارد و از خسته شدن ببینده جلوگیری می‌کند.

  • تناسب:

تناسب که به آن مقیاس نیز می‌گویند،اندازه نسبی اشیاء درون یک طرح است.

به‌عنوان مثال در طراحی یک بروشور بعد از شناسایی اهداف مشتری و نیازهای وی،باید به نکات زیر توجه کنیم:

  • اندازه فونت
  • نوع کاغذی که برای بروشور استفاده می‌شود
  • رعایت نکات نگارشی و املایی
  • استفاده از نوع تصاویر در طراحی
  • ارائه یک طراحی اثرگذار 

رعایت این موارد می‌تواند به ارائه یک طراحی حرفه‌ای به شما کمک کند.

مجموعه طراحی و چاپ هدف با داشتن نزدیک به نیم‌قرن سابقه در این حوزه، طراحی و چاپ انواع بروشور، کاتالوگ، پاکت، جعبه و…را به‌صورت کاملاً تخصصی و سفارشی با داشتن تیم مجرب طراحی و چاپ انجام می‌دهد.

طراحی وچاپ

طراحی انواع کاتالوگ

کاتالوگ مانند لوگو یا کارت ویزیت ابزاری است که برای شناسایی یک برند یا یک محصول استفاده می‌شود.دقت در طراحی یک کاتالوگ می‌تواند تفاوت‌های زیادی برای فروش محصول شما ایجاد کند.در واقع طراحی یک کاتالوگ در وهله‌ی اول باید کاربردی باشد،خوانا باشد جذاب باشد دارای جلد محکم و خوب،کاغذ باکیفیت،دارای طرحی واضح باشد.

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ در مجموعه چاپ هدف می‌تواند به‌صورت چاپی باشد یا به‌صورت دیجیتالی در قالب pdf و …، انجام گیرد

مزیت کاتالوگ دیجیتالی: صرفه‌جویی در هزینه و زمان، اشتراک گذاری سریع و آسان،می‌باشد.

طراحی بروشور

یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند برای بازاریابی و فروش محصولات، طراحی بروشور است.

در طراحی بروشور به چند نکته توجه کنید:

۱-استفاده از سرفصل‌های فرعی در طراحی بروشور

۲-از گزینه‌های هایلایت در طراحی بروشور بهره ببرید

۳-از لیست‌های شمارنده و توپر در طراحی بروشور استفاده کنید

۴-از زیرنویس برای تصاویر در طراحی بروشور استفاده کنید

طراحی بروشور

طراحی پاکت بسته‌بندی

دانستن اصول طراحی در چاپ پاکت بسته‌بندی امری مهم تلقی می‌شود.اشراف داشتن به اینکه از چه رنگ‌هایی در طراحی پاکت استفاده کنیم و متن و تصویر در کدام قسمت قرار گیرد،همگی سؤالاتی هستند که شما ممکن است با آن روبرو شوید.در نتیجه طراحی پاکت حرفه‌ای می‌تواند اثری ماندگار بر روی مخاطب به‌جای بگذارد.

نکاتی درباره طراحی پاکت

  • در طراحی پاکت موارد اضافی را حذف کنید و فقط مواردی را که موردنیاز هست در طراحی مدنظر قرار بدهید.به‌عنوان مثال استفاده از لوگو شرکت،نام تجاری و … ضروری می‌باشد.
  • طراحی خلاقانه انجام دهید
  • طراحی شما باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب را سردرگم و گیج نکند و مخاطب با دیدن طرح شما با آن ارتباط بگیرد.
  • اندازه پاکت را مشخص کنید

طراحی و چاپ پاکت می‌تواند بسته به نیاز و سلیقه‌ی شما متفاوت باشد.بنابراین با توجه به انتظاراتی که از پاکت خوددارید و محصولی که می‌خواهید داخل آن قرا گیرد می‌توانید اندازه پاکت خود را به‌دست آورید.

طراحی پاکت بسته بندی

 

طراحی جعبه بسته بندی

طراحی جعبه بسته‌بندی شناسه برند شما را مشخص می‌کند. طراحی جعبه بسته‌بندی خوب کلید طلایی ارتباط کسب‌وکار شما با مشتریان شماست.

در طراحی جعبه بسته‌بندی محصول باید از اصول طراحی هویت برند اعم از لوگو شرکت،رنگ برند،،و شعار سازمان یا شرکت اطمینان حاصل کنید.

طراحی جعبه بسته بندی

تیم طراحی چاپ هدف چه می‌کند؟

تیم طراحی و چاپ هدف از دو بخش طراحی محصول و چاپ محصول تشکیل می‌شود.همه اعضای این مجموعه تلاششان را به‌کار بسته‌اند تا تجربه‌ای خوب از فرآیندهای طراحی محصول و چاپ محصول را رقم بزنند.چنانچه محصول خاصی دارید و مایل به طراحی انواع جعبه،طراحی کاتالوگ،طراحی بروشور،طراحی پاکت، و… برای محصولات خود هستید،می‌توانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید و یا اگر طرح خاصی مدنظر دارید می‌توانید از طریق تلگرام یا واتساپ طرح موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

جهت ثبت سفارش طراحی می‌توانید هم‌اکنون با شماره‌های درج‌شده تماس بگیرید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.